محموله ۱۵۸ کیلویی مواد افیونی در ایرانشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۵۸ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

 سرهنگ مهدی رشنودی گفت: ماموران پلیس شهرستان ایرانشهر با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور شهرستان‌های خاش به ایرانشهر می‌کرد، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند در محور "خاش- ایرانشهر" سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از شناسایی متهم دستور ایست به خودروی مذکور صادر که راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه که با سرعت عمل مامورین پلیس خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۴۴ کیلو گرم حشیش که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و یک متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ رشنودی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که مبارزه با این ناهنجاری اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با پلیس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار