مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: میدان دفاع از شهدا در شرایط کنونی، حضور پای صندوق های رای انتخابات اسفندماه است.

حجت الاسلام علی درویشی در اجلاسیه شهدای اطلاعات عملیات سپاه در حسینیه ثارالله افزود: دشمن در جبهه فرهنگی سنگرسازی کرده است بنابراین ما با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس اظهار داشت: داشتن اطلاعات دقیق از دشمن در پیروزی رزمندگان بسیار مهم بود و شهدای اطلاعات عملیات نقش بنیادین و اساسی برای مقابله با دشمن داشتند.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه امروز نیز رزمندگان اطلاعات در عرصه‌های جلوگیری از فتنه و خرابکاری دشمنان نقش اساسی و اولیه دارند تصریح کرد: هر چه قدر در حوزه اطلاعات قوی عمل کنیم، نحوه مواجهه و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بهتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز ندای شهدای اطلاعات عملیات این است که دشمن تمام توان خود را برای ضربه‌ زدن به روحیه مقاومت و پایبندی ملت و انقلاب بکار گرفته است پس باید در میدان انقلاب همواره حضور داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

منبع: ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.