مراسم بزرگداشت استاندار فقید آذربایجان شرقی

مراسم بزرگداشت مرحوم عابدین رضوی خرّم استاندار فقید آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

این مراسم صبح امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان در مصلای اعظم امام خمینی تبریز ترتیب یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم دغدغه خدمتگزاری به مردم را مشخصه ویژه مرحوم خرم عنوان کرد و افزود: سردار خرم تا لحظات آخر عمر خود بر خدمتگزاری پافشاری کرد.

سردار فدوی صبر و تحمل و شکیبایی و عمل به تکالیف الهی خود را از دیگر خصوصیات بارز مرحوم خرم دانست و گفت: آن مرحوم در طول عمر خود تکلیفی برای خودش تعیین نکرد و در هر جایی برایش تکلیف مشخص کردند آن را انجام داد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ماه آینده گفت: خبیثان عالم در ۴۵ سال گذشته بار‌ها درباره ما اشتباه محاسباتی کرده و در همه آن‌ها با شکست مواجه شده است و در صورت مشارکت پائین را آن‌ها را به اشتباه دیگری وادار می‌کند، اما با برگزاری انتخاباتی قوی یک پیروزی و افتخار دیگر به دست خواهیم آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه کشتار مردم بی‌دفاع غزه را شکست بزرگ دیگری برای جبهه باطل غرب خواند و افزود: ۹۲ درصد کشور‌های دنیا در ۱۱۰ روز گذشته علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کردند و تصویر واقعی رژیم منحوس اسرائیل به جهانیان نمایان شد.

مرحوم عابدین خرّم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز دعوت حق را لبیک گفت.

برچسب ها: استاندار ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار