اصفهان/

اعتدال،سرلوحه مدیران استان باشد

وزیرکشورگفت: استاندار اصفهان باید مدیرانی را که از نظر فکری معتدل و منطبق با مواضع سیاسی رئیس جمهوری هستند، انتخاب نماید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور که به منظور معارفه رسول زرگرپور برای تصدی استانداری اصفهان به این استان سفر کرده بود با بیان این مطلب گفت: درگفتمان دکتر روحانی تفریط وجود ندارد و اعتدال همراه با عقل و عرف مورد قبول است و تمام مدیران اجرایی باید این مشی را ارائه دهند.

وی به موضوع سیاست خارجی دکتر روحانی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سفر اخیر رییس جمهور شاهد نحوه بیان و تدوین آداب دیپلماسی بوده ایم، به نحوی که بسیاری از سیاستمداران غربی و اروپایی تقاضای ملاقات با رییس جمهور را داشتند.

وزیر کشور ادامه داد: حزب ها و دسته جات سیاسی حق حیات دارند اما رفتارها باید به سمت اعتدال پیش روند.

رحمانی فضلی به ظرفیت بالای استان اصفهان اشاره کرد وگفت: خوشبختانه قابلیت ها و توانایی بالقوه ای در استان داریم که درواقع اصفهان قدرت معین شدن چندین استان کشور را دارد و می تواند موتور سازنده استانهای دیگر باشد.

وی ادامه داد: برای معین شدن استان اصفهان و به حرکت درآمدن موتور کشور که درواقع اصفهان است، باید اتاق های فکر تشکیل شود و از منابع انسانی به نحو مطلوب استفاده شود.

رحمانی فضلی ضمن تشکر از فعالیت های ذاکر اصفهانی دکتر زرگرپور را از نیروهای با تجربه در وزارت کشور و وزارت نیرو عنوان کرد و گفت:آقای زرگرپور از معروفترین نیروهای نظام اسلامی بودون که سابقه 10 سال فعالیت در وزارت کشور از مهمترین فعالیت های کاری ایشان است.

وزیر کشور استاندار جدید اصفهان را از نظر فکری بسیار معتدل و منطبق با مواضع سیاسی دولت یازدهم عنوان کرد.

گفتنی است صبح امروز رسول زرگرپور بعنوان استاندار جدید اصفهان باحضور وزیرکشور معارفه شد و از خدمات ذاکر اصفهانی استاندار سابق قدردانی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.