مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فهرج

با حضور پرشور و گسترده مردم قدرشناس فهرج مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک سرباز مخلص برای ولایت بود و کمتردیده می‌شد که در سخنانش از ولایت و ولایتمداری سخنی نگوید.

او اظهارداشت: سردار سلیمانی در تاریخ جاودانه شد و نه تنها ملت ایران بلکه همه مسلمانان جهان مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

امام جمعه بم بیان داشت: سردار سلیمانی یک نابغه نظامی نبود بلکه یک نابغه سیاسی هم بود.

دانشی در ادامه به حضور مردم در تشییع پیکر پاک مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمن هرگز تصور نمی‌کرد که چنین دریای خروشانی راه بیافتد.

همچنین حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و رهبری بود و بسیار با اخلاص و متواضع بود.

او اظهارداشت: حاج قاسم سلیمانی به دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرد تا در جلسه‌ای در عراق شرکت کند. امام جمعه فهرج افزود: در شرایط کنونی مهم‌ترین وظیفه‌ی ما سربازی ولایت و رهبری است.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور فهرج برگزار شد قاریان قرآن به تلاوت قرآن و مداحان به مرثیه سرایی پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار