رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برگزاری پرشور جشن انقلاب در ایام الله دهه فجر پیش درآمدی برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در نشست کمیته فرهنگی و رسانه‌ای ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: اقدامات دستگاه های اجرایی باید برای عموم رسانه‌ ای شود همچنین تنوع بخشی، طراوت، شور و شوق در برنامه‌های جشن انقلاب ضروری است.

وی افزود: مردم و مسوولان باید در هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر اقدام کرده و همکاری کنند و اولویت مراسم، با محوریت حضور مردم خواهد بود که بر این اساس یک هزار و ۶۴۰ مسجد فعال استان میزبان جشن های متنوع و عامه پسند است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود تهیه، تنظیم و ارایه عملکرد دولت و نظام توسط رسانه ها از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان صورت گیرد چراکه اکنون در یک جنگ رسانه‌ای با دشمن قرار داریم و باید پیش قدم باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان فعال هستند تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این ایام باید پیوست انتخاباتی داشته باشد و آرمان‌های انقلاب با حضور و نقش آفرینی مردم، تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی گفت: در تمامی مدارس زنگ انقلاب به صدا در خواهد آمد، برنامه هایی به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در سطح شهر برگزار می شود همچنین دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب در دستور کار است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب در یک هزار و ۵۸۹ دهیاری، نشست بصیرتی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ها، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی غرفه های فرهنگی، راه‌اندازی پویش انقلاب مردم در فضای مجازی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه و اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان از دیگر اقدامات دهه فجر خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.