خودروسازی چینی، تهدیدی جدی برای بازار تسلا

شرکت چینی BYD توانست با خودرو‌های ارزان‌تر تقاضا را افزایش دهد و به عنوان تهدیدی برای تسلط تسلا در بازار خودروهای برقی تبدیل شود.

تسلا نسخه سدان کامپکت مدل ۳ (هایلند) خود را با قیمت‌های بدون تغییر در آمریکای شمالی عرضه کرد.

این اقدام خط تولید خودرو‌های قدیمی تسلا را در بزرگترین بازار خود جان تازه می‌دهد و به دنبال جنگ قیمتی در سال گذشته است که به این شرکت کمک کرد تا به هدف تحویل سالانه خود دست یابد.

بر اساس وب سایت تسلا، نسخه اصلاح شده مدل ۳ دوربرد و دیفرانسیل عقب دارای ویژگی‌های جدیدی مانند نمایشگر برای مسافران صندلی عقب است. به دنبال تغییرات، نوع دوربرد می‌تواند با یک بار شارژ ۳۴۱ مایل را طی کند، در حالی که قبلاً ۳۳۳ مایل بود. تسلا همچنین طرح چرخ‌های خود را تازه کرده است که اکنون در دو رنگ جدید موجود است.

تحلیلگران رکورد تحویل سه ماهه تسلا در اوایل این ماه را به تغییرات طراحی و همچنین تخفیف‌ها و مشوق‌هایی که این شرکت در پایان سال ۲۰۲۳ ارائه کرد نسبت دادند.

طبق گزارش رویترز، با این حال، این شرکت آمریکایی جایگاه خود را به عنوان برترین سازنده خودرو‌های الکتریکی با فروش به بی‌وای‌دی چین در سه ماهه چهارم از دست داد و این نشان دهنده تهدیدی است که از سوی شرکت چینی که توانسته با خودرو‌های ارزان‌تر تقاضا را افزایش دهد، مواجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار