ارتش رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای اعتراف کرد که پس از آغاز طوفان الاقصی ۵۱۴ تن از نیرو‌های نظامی خود را از دست داده است.

پس از آغاز دور جدیدی از حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۵۱۴ سرباز صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند. بر اساس گزارش رسانه‌ها ۱۷۰ تن از این سربازان از آغاز حملات زمینی به غزه به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش المیادین، ۱۰۴۲ سرباز از آغاز تجاوز زمینی به غزه مجروح شده‌اند که جراحت ۲۲۸ نفر از آن‌ها شدید اعلام شده است. از سوی دیگر ۴۵ سرباز از آغاز جنگ تحت درمان هستند اما وضعیت آن‌ها وخیم گزارش شده است.

صبح سه‌شنبه، ارتش صهیونیستی اعلام کرد که طی درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب غزه، ۴ سرباز از ارتش صهیونیستی به هلاکت رسیدند. ارتش این رژیم علاوه بر کشته شدگان تایید کرد که در جریان نبرد‌ها در جنوب و مرکز نوار غزه، ۶ سرباز نیز زخمی شدند که حال آن‌ها وخیم است.

چندی پیش رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حدود ۱۲۵۰۰ سرباز به عنوان معلول شناخته خواهند شد. این در حالی است که به اعتراف خود آن‌ها این یک برآورد بسیار محتاطانه است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که تعداد رسمی مجروحان ارتش ۲۳۰۰ سرباز بوده است، اما به گفته افراد آگاه و حاضر در میدان جنگ، آمار خیلی بیشتر از این تعداد است.

ارتش صهیونیستی بر انتشار تعداد کشته‌ها و مجروحان محدودیت شدیدی اعمال می‌کند تا خسارات زیادی را که در نبرد‌های جاری متحمل می‌شود از دید شهرک‌نشینان و باقی سربازان خود مخفی کند. میزان خسارات وارده به صهیونیست‌ها در جریان درگیری‌های زمینی از سوی مقاومت فلسطین و کلیپ‌های ویدئویی ضربات به ارتش صهیونیستی که نیروهای مقاومت آن‌ها را منتشر می‌کنند، نشان داده می‌شود.

برچسب ها: ارتش صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۹ دی ۱۴۰۲
اعتراف ارتش صهیونیستی به هلاکت ۵۱۴ سرباز از ۷ اکتبر تاکنون خیلی کم است. و این در حالی است که شمار شهدای غزه به ۲۳۲۱۰ شهید رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۲
کاش از 7 اکتبر تا الان ساعتی 514 نفر از این حرامزاده ها به هلاکت می رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۹ دی ۱۴۰۲
حتما چند برابر این تلف شده دارند احتمالا این رقم فقط امار تلفات ناشی از خودزنی آنهاست. صهیونیست فتنه است و قاتلوهم حتی لاتکونوا فتنه
آخرین اخبار