دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا از شناسایی و توقف فعالیت گروه مجازی توهین کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در این شهرستان خبر داد.

️محمدرضا کرمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا گفت: فعالیت گروه مجازی با بیش از هزار و ۵۰۰ نفر عضو در شهرستان بوئین زهرا که اعضای آن به شهدای حادثه تروریستی کرمان توهین کرده بودند شناسایی و متوقف شد.

کرمی افزود : این گروه مجازی که مشغول توهین به مقدسات، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و اخیرا انتشار مطالبی حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا و شهدای حادثه تروریستی کرمان بود که پس از انحلال گروه با خاطیان برخورد صورت گرفت.

وی بیان کرد: هم‌آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان، اقدامات مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی و مقدسات کرده احصاء شده و تحت پایش‌های سایبری قرار می‌گیرند.

دادستان بوئین زهرا ضمن هشدار به کاربران مجازی که اقدام به انتشار محتوا‌های برنامه ریزی شده دشمنان و معاندان می‌کنند، تاکید کرد: در این راستا تعدادی صفحه اینستاگرام نیز در شهرستان شناسایی شده و رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سلام و درود به کاربر گرامی، منتقدانِ بی مبنا و پوچ بعد از بار ها و بار ها توهین و بی حرمتی به اشخاص حقیقی و حقوقی و ایضاً بار ها و بار ها تذکر و هشدار،به سزای اعمالشون رسیدند و خوشبختانه صداشون خفه شد و زین پس گوشه ای از خیالمون از این بابت که دیگه اخبار نکبت بار و سخیف این گروه رو در محل و شهرک انقلابی و شهید پرور خودمون نمی شنویم،خالی و راحت شد
لازم به ذکر است شهرک مربوطه به عنوان روستای کوچکی با حدود900نفر جمعیت در زمان جنگ حدود 200آزاده،70جانباز و 44شهید تقدیم نظام ولایی جمهوری اسلامی کرده و وجود و گسترش چنین فضا های توهین و هتک حرمت به مقدسات،زیبنده این شهرک شهید و عاشق پرور نبوده و نیست
شکر خدا???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
صدای منتقدان را نمی توان خفه کرد