رئیس توسعه حل اختلاف و مسئول کارگروه ترویج فرهنگ انتخابات خوزستان بر هم افزایی رسانه‌ها و نخبگان برای تقویت فضای انتخاباتی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: وظیفه رسانه‌ها و نخبگان در کارگروه‌های انتخابات استان، تقویت فضای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

او می‌گوید: از تمامی ظرفیت‌های استان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود چرا که انتخابات مظهر اقتدار و راهگشای حل مشکلات کشور می‌باشد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با قدردانی از صداوسیما و دیگر رسانه‌ها برای تولید برنامه با محتوای انتخاباتی بر ضرورت تلاش برای امید افزایی نسل جدید به ویژه رای اولی‌ها برای انتخابات اسفند ماه تاکید کرد.

مسئول کارگروه ترویج فرهنگ انتخابات خوزستان همچنین با اشاره به تشکیل کمیته مبارزه با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خوزستان گفت: آماده کردن فضای جامعه برای انتخابات و آمادگی همه دستگاه‌ها برای برگزاری این رویداد مهم ضروری است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: برگزاری میزگرد کاربردی در دانشگاه‌ها بر شور انتخابات می‌افزاید چرا که دانشگاه و دانشجویان درامر حضور حداکثری مردم اثرگذار هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.