پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشت یک امتیاز باعث می‌شود که روحیه سرخ‌پوشان بالا برود.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت یک امتیاز سرخ‌پوشان از سوی کمیته استیناف اظهار کرد: به نظرم  بازگشت یک امتیاز حق مسلم پرسپولیس است. به هر حال بررسی کردند و متوجه شدند که نباید از پرسپولیس امتیازی کم می‌کردند و از این بابت خوشحال هستیم. این اتفاق باعث می‌شود که روحیه پرسپولیس افزایش یابد و راهش را قوی‌تر ادامه بدهد و جایگاهش را محکم‌تر حفظ  و تلاشش را برای قهرمانی بیشتر کند.

او افزود: حالا مسئولیت سرخ‌پوشان سنگین‌تر می‌شود و باید تلاش بیشتری کند برای اینکه هم جایگاه خود را ارتقا بدهد و هم بتواند به قهرمانی فکر کند.

درخشان درباره بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر اینکه روز ۵ دی ماه را روز بی قانونی بگذارند و ما دیگر از قانون فدراسیون فوتبال تبعیت نمی‌کنیم، گفت: حالا استقلالی‌ها مشکلات خودشان را با آن جعل امضایی که کردند حل کنند و بعد درباره تیم رقیب صحبت کنند. آن‌ها اول این تخلف را تعیین و تکلیف کنند و بعد درباره حریفان خود و مسائل دیگر  حرف بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخ‌پوشان در بازی معوقه باید به مصاف تیم نساجی بروند، گفت: با تغییر و تحولاتی که در تیم نساجی به وجود آمده یک شوکی به آن تیم وارد می‌شود و در این باره بحثی وجود ندارد. اما پرسپولیس همه تمرکزش را برای پیروز شدن باید بگذارد که به سپاهان برسد و نگاهش به قهرمانی باشد.

او درباره اینکه تیم نساجی یک مربی اسپانیایی را جایگزین مهدی رحمتی کرده است، گفت: مربی اسپانیایی باعث شوک تیم نساجی می‌شود و تغییر و تحولاتی را از لحاظ روحی و روانی به وجود می‌آورد. البته این مربی در یک هفته نمی‌تواند معجزه کند، اما آنچه که مهم است او از لحاظ روحی و روانی بر روی بازیکنان کار می‌کند که این موضوع می‌تواند در روند بازی تیم نساجی  تاثیر بگذارد. به نظرم پرسپولیس باید حواسش را جمع کند که بتواند بیشتر دوندگی، تلاش و دقت کند و کار تاکنیکی خود را توسعه بدهد  تا بتواند آن بازی هم با دست پر از زمین مسابقه بیرون بیاید.

درخشان درباره نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی را چه طور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس این بازی را یک بر هیچ برنده شود.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه حضور هواداران را در این بازی چطور می‌بیند، گفت: به نظرم حضور تماشاگران در نوع بازی سرخپوشان تاثیر می‌گذارد و طرفداران می‌توانند نقش مهمی در این بازی ایفا کنند و پشتوانه تیمشان باشند و حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
آقای درخشان 1امتیاز که خوشحالی نداره باید ناراحت باشی سپاهان همه را گرفت از سقف و پشت بام هم رد کرد کیسه هم انواع تخلفات را کرد بعد جعل سند کرد هیچ کس صداش در نیامد پس لطفا یاکت شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
به جام و امتیاز اهدایی عادت دارن ...بهشون نرسه مثل معتادا میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
درخشان برو تخلف های پرسپولیس را درست کن
آخرین اخبار