ارتش رژیم صهیونیستی مدعی پایان عملیات نظامی در منطقه جبالیا شد.

رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود علیه باریکه غزه را از هفتم اکتبر آغاز و عملیات زمینی را نیز از ۲۷ اکتبر به طور رسمی شروع کرد. طی این مدت این رژیم هیچ تفاوتی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نشده و نسل کشی گسترده‌ای را علیه فلسطینیان در غزه منحصه ظهور رسانده است. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مدعی شد عملیات در منطقه جبالیا به طور کامل پایان یافته است. 

سرتیپ ایتزیک کوهن، از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: جبالیا اکنون دیگر آن جبالیایی نیست که پیش از این بوده است. ما صد‌ها تن از تروریست‌ها را کشته و بیش از ۵۰۰ تن از مظنونان را دستگیری کردیم. 

وی افزود: برخی از دستگیر شدگان در حادثه حمله هفتم اکتبر به اسراییل شرکت داشته اند. ارتش اسراییل اکنون با آزادی عمل در حال مانور دادن در قلب غزه است. 

این مقام صهیونیست بدون ارائه شواهدی مدعی شد: شاخه شمالی گردان حماس به طور کامل نابود شد. بخش‌های قابل توجهی از این گردان نابود و ساختار نظامی آن به طور کامل از بین رفت. 

وی در پایان از نابودی خانه ۵۷ تن از رزمندگان جنبش حماس که در حمله هفتم اکتبر به سرزمین‌های اشغالی دست داشته اند خبر داد. 

ادعا‌های مقامات صهیونیست در حالی مطرح می‌شود که جنبش حماس امروز از نابودی ادوات نظامی ارتش صهیونیستی و کشته شدن ۸ تن از نظامیان این رژیم خبر داد. جنبش جهاد اسلامی نیز از کشته و زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست در عملیات این گروه در منطقه شجاعیه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
لعنت بر اسرائیل جنایتکار
آخرین اخبار