با برگزاری پنجمین نشست در بهشهر، دور نخست جلسات استانی هیات فوتبال مازندران به پایان رسید.

پنجمین جلسه استانی مسئولان هیات فوتبال مازندران با شهرستان‌ها به میزبانی شهرستان بهشهر و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس، آنیتا امیدی نایب رئیس بانوان، پازوکی دبیر، صانعی عضو هیأت‌رئیسه، مسئولان کمیته‌های هیات فوتبال مازندران و مسئولان هیات فوتبال شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود و ساری برگزارشد.

پنجمین جلسه استانی هیات فوتبال مازندران، در سالن کنفرانس هیات فوتبال شهرستان بهشهر برگزار شد و تمامی اعضا همانند جلسات گذشته، انتقادات و پیشنهاد خود را بیان و مسئولان استانی نیز انتظارات و راهکار‌های خود را عنوان کردند.

ریاست هیات فوتبال مازندران در این جلسه گفت: قطعا خروجی این جلسات شهرستانی در آینده اعتلا و موفقیت فوتبال مازندران از گلوگاه تا رامسر را در پی خواهد داشت و چنین جلساتی کمک شایانی به رفع موانع و مشکلات هیات فوتبال استان و شهرستان‌های مازندران خواهد کرد.

او افزود: امروز ما مهمان شما بودیم تا دغدغه هایتان را با گوش جان شنوا باشیم و در کنار هم برای رفع آن بکوشیم و البته راهکار‌های خودمان را برای برون رفت از برخی مشکلات در شهرستان‌ها نیز بیان کنیم.

متولی فوتبال مازندران با اشاره به زحمات روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها گفت: هرچه فوتبال مازندران شاداب ترباشد، این شادابی ریشه در شهرستان‌ها دارد و این شما هستید که موفقیت در فوتبال مازندران را معنا کرده اید و ماهم در این راهکنارتان هستیم.

رحیم درزی خلردی در پایان افزود: این جلسات ایده جدیدی بود که همکاران من آقایان سهرابی، صانعی، رحیمی و امیدی در هیات رئیسه و همچنین پازوکی دبیر هیات فوتبال مازندران پایه ریزی کردند و این شروعی برای جلسات متعدد آینده خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار