دبیر ستاد اقامه نماز استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه استانی نماز امروز در یاسوج برگزار می‌شود.

ذبیح اله انصاری طلب دبیر ستاد اقامه نماز استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش اجلاسیه استانی نماز امروز با حضور مسئولان استانی در سالن آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. 

دبیر همایش استانی اجلاسیه نماز با بیان اینکه در این همایش از فعالان حوزه نماز تجلیل می‌شود، افزود: این همایش در زمانی برگزار می‌شود که استان میزبان سه شهید خوشنام در دهه دوم فاطمیه است و فضای فرهنگی و معنوی بر استان حاکم است.

وی با اشاره به اینکه استان پیشگام در تدوین سند نماز است، خاطرنشان کرد: بر ترویج فرهنگ نماز در مدارس، مساجد و دانشگاه تأکید شده است تا اجلاسیه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شود.

انصاری طلب گفت: اجلاسیه ملی نماز همه ساله با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی یکی از رؤسای قوای سه گانه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضا قاسمی با اشاره به اینکه اجلاسیه ملی نماز دی ماه امسال در زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: معرفی و تجلیل از فعالان حوزه نماز، نمازخانه‌های فعال بین راهی و رسانه‌های برتر در جهت ترغیب گروه‌های مردمی در امر ترویج نماز است.

وی شعار اجلاسیه "نماز امسال را نسل نو با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه" عنوان کرد و یادآور شد: بخش زیادی از دانش آموزان نیازمند آشنایی با احکام و اسرار نمازخانه هستند و اجلاسیه نماز در مدارس و دانشگاه برگزار شود و متولیان در جهت عملی شدن این شعار گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.