سرهنگ افشاری از کشف بیش از ۳۰ هزار قلم بلوری‌جات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌ها کشف شده را بیش از ۳۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند.

او بیان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در آدرس شهرری خیابان ۶۰ متری شورآباد خیابان هشتم جنوبی تخلیه و دپو شده است که این کالا‌های خارجی از این محل به بازار تهران برده می‌شوند.

افشاری تصریح کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که در بازرسی مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده است همچنین در این محل مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع بلوری‌جات در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل ۳۰ هزار و ۴۵۶ عدد بلوری‌جات محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه در این زمینه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار