سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه تعدادی از مسئولان از باند دوم محور رفسنجان ـ نوق  بازدید کرد.

با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت، روسای ادارت و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان امروز پنجشنبه ۹ آذر ماه سال ۱۴۰۲ از باند دوم محور رفسنجان-نوق بازدیدی صورت گرفت.

در این بازدید رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن خدا قوت به کارکنان و نیرو‌های شرکت پیمانکار گفت: باید تمام تلاشمان را به کار گیریم که هر چه سریعتر بتوانیم شاهد زیر بار رفتن این پروژه باشیم و مردم بتوانند با سهولت بیشتری به مقصد خود برسند.

وی همچنین در خصوص مشکلات پیش روی پیمانکاران افزود: در راستای مشکلات پیمانکاران با مسئولین مربوطه، جلسات متعددی برگزار شده است، به عنوان مثال در خصوص سوخت ماشین آلات به مسئولین استان و شرکت نفت گفته ایم که این میزان سوخت جوابگوی ماشین آلات راهسازی نمی‌باشد، که امیدواریم مسئولین استان و کشور درباره این مهم نگاه ویژه و تصمیم جهادی اتخاذ کنند.

حافظی تصریح کرد: پروژه بهسازی رفسنجان-نوق و تکمیل اتصال محور جوادیه، در دو قطعه و به طول حدود ۱۵ کیلومتر می‌باشد و نزدیک به هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، که سعی مجموعه راه و شهرسازی بر این است هر چه سریع‌تر این بخش از باند دوم محور رفسنجان-نوق به بهره برداری رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار