ماشین آلات سبک و سنگین شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با هدف مشارکت در امر امدادرسانی به شهروندان زلزله زده اندیکا به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با درخواست فرمانداری و ستاد مدیریت بحران اندیکا و موافقت هیهاوند، مدیرعامل این شرکت و با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ۵ دستگاه خودروی پیکاب، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و ۲ دستگاه تریلر کمرشکن به مناطق زلزله زده شهرستان اعزام شدند.

خودرو‌های راهسازی ذکر شده قرار است در امر بازگشایی راه‌های دسترسی روستا‌هایی که بر اثر زلزله و ریزش کوه مسدود شده اند و خودرو‌های پیکاب به منظور سهولت در سرکشی به مناطق صعب العبور کوهستانی و اطلاع از وضعیت ساکنان روستا‌های آسیب دیده ناشی از زلزله بکارگیری شوند.

زمین لرزه بزرگ ۵ و ۷ دهم ریشتری ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه دیروز، دوشنبه ۱۲ مهرماه با مرکزیت میان شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه مرکز شهرستان اندیکا در استان خوزستان باعث مصدوم شدن تعدادی از شهروندان و بروز خساراتی به منازل روستاییان این شهرستان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.