۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز افزوده می‌شود.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده با هدف افزایش خدمات به شهروندان، ۲۰ دستگاه جدید به ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز افزوده می‌شود.

 او افزود: پارسال نیز ۴۰ دستگاه اتوبوس به اهواز و ۶ دستگاه اتوبوس به شهر کوت عبدالله اختصاص یافت که تا هفته آینده  مراخل تحویل این ۲۰ د دستگاه اتوبوس جدید  انجام می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتوبوس‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان که یک بخش آن به صورت یارانه‌ی و بخش دیگر از اعتبارتی که از سوی مجلس و وزات کشور تامین کرده است خریداری شده که اگر امروز این اتوبوس‌ها از کارخانه تهیه می‌شود در مجموع اعتباراتی معادل ۱۸۰ تومان هزینه می‌شد.

آقای یوسفی می‌گوید: همچنین  شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در خصوص تحویل ۶ دستگاه اتوبوس این شهر اقدامات لازم را انجام و پیگیری نماید.

او  گفت: در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی حوزه انتخلبیه، با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ دستگاه ون به شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خط اهواز رامین و اهواز شیرین شهر را هم مجهز به اتوبوسهای خریداری شده کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۵:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خرید اتوبوسهای برقی نیز توسط شرکتهای نفتی و فولادی و پتروشیمی و نیشکر و کربن و گروه ملی و سیمانها و ...و...و....پیگیری شود و استان ما هم می‌باید بسمت انرژیهای نو و خودروهای پاک و ناوگان پاک برقی گام بردارد