محمدی گفت: زمینه احیا مجموعه ورزشی حجاب سنندج از طریق مشارکت دولت با بخش خصوصی فراهم شده و امیدواریم تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان امروز در بازدید از مجموعه ورزشی حجاب سنندج بر لزوم ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی به عرصه ورزش استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در تمامی عرصه‌ها است.

وی اضافه کرد: در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان نیز آماده بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در سطح استان است.

محمدی با اشاره به احیاء، بازسازی و نوسازی مجموعه حجاب سنندج گفت: این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۶۰ بنا شده اما متاسفانه با توجه به فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات ورزشی عملاً به مجموعه‌ای غیر قابل استفاده مبدل شده بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با استفاده از ظرفیت‌های ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی زمینه لازم جهت احیاء این مجموعه ورزشی را فراهم کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال تکمیل و بهره برداری است و امیدواریم تا آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه و تقدیم آن به جامعه ورزشی استان باشیم.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان همچنین از آمادگی این سازمان برای همکاری و تعامل و همچنین کارسازی جهت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: امیدواریم با رویکرد مجموعه مدیریتی استان شاهد ورود سرمایه گذاران و رونق تولید و در نتیجه توسعه همه جانبه استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.