مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون برای احداث و تکمیل هتل و استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرزاد پیشکاری در جریان بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج بازدید کرد اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، استخر این مجموعه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی در این بازدید که مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم حضور داشت، اهمیت دادن به ورزش کارگران را امری مهم و توسعه فضا‌های ورزش کارگری را از اولویت‌های وزارت کار دانست و افزود: ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج یکی از مهمترین مطالبات مردم به ویژه کارگران این شهرستان است و ایجاد مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کارگران و خانواده‌های آنان باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و استعداد‌های خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی جامعه کارگری استان وجود دارد، باید با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب و همت همه مدیران استان و مدیران ارشد کشور، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج در اسرع وقت به بهره برداری برسد و در خدمت جامعه بزرگ کار و تلاش استان، قرار گیرد.

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه از نزدیک شاهد اثرگذاری مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگری در راستای ارتقاء وضعیت رفاهی، انگیزشی و سلامت کارگران هستیم، گفت: در صورت افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج، کمک بزرگی به دولت در خدمت رسانی به جامعه بزرگ کارگران کشور خواهد بود.

کمال تنها، بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای بهره برداری و افتتاح استراحتگاه و استخر این مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد و افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون برای کارگران کردستانی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.