مدیر حوزه‌های علمیه گفت: وزارت نفت می تواند دولت را در باز کردن گره‌های کور مشکلات و خدمت بیشتر به مردم کمک کند.

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز در دیدار وزیر نفت، نخبگان علمی در بخش‌های مختلف کشورمان را سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند برای تسریع در تحقق مولفه‌های پیشرفت توصیف و بر ضرورت حفظ این جوانان مستعد و دارای روحیه سازندگی تاکید کرد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های منسجم و هدفمند و همچنین فراهم کردن زمینه فعالیت نخبگان در عرصه‌های مخلتف تا حد زیادی میتوان آن‌ها را نگه داشت و از ظرفیت، توانمندی و استعداد آن‌ها در بخش‌های مختلف بهره برد.

 آیت الله اعرافی با تبیین برخی عوامل پیشرفت و اقتدار کشور، جلوگیری از خام فروشی و بدنبال آن افزایش صادرات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم افزایش صادرات با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی بوده که قابل توجه و تقدیر است.

آیت الله اعرافی وزارت نفت را یکی از پشتوانه‌های تحرک دولت توصیف کرد و افزود: این وزارتخانه با عمل به رسالت‌های خود در حوزه تامین ذخایر انرژی و توسعه فعالیت‌های میادین نفتی و گازی مشترک با دیگر کشور‌ها، می تواند دولت را در باز کردن گره‌های کور مشکلات و خدمت بیشتر به مردم کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ منابع انرژی و ایجاد راهکار‌هایی برای مدیریت مصرف در این بخش گفت: در زمینه توسعه فعالیت‌های اجتماعی برای نهادینه کردن مصرف بهینه منابع انرژی باید با تشکیل ستاد‌های راهبری، همفکری و فرهنگ سازی کرد.

وزیر نفت هم در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی، به برنامه‌های این وزارتخانه در زمینه توسعه فعالیت‌های میادین مشترک نفتی و گازی در ایران با دیگر کشور‌ها پرداخت و گفت: هیچ میدان مشترک نفت و گاز در کشورمان نیست که بلاتکلیف باشد.

به گفته وزیر نفت، در حال حاضر ۱۷ میدان مشترک نفتی و گازی در ایران داریم.

برچسب ها: وزیر نفت ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار