مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در جشنواره ملی الگو‌های تدریس شاخص اصلی نگاه تعاملی دو طرفه با مخاطب است.

حمید یزدانی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جشنواره ملی الگو‌های برتر تدریس در قزوین گفت: آموزش و پرورش به منظور بهبود کیفیت آموزش و یاددهی یادگیری هرساله با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف، از علاقه‌مندان دعوت می‌کند که ایده و روش‌های نوآورانه تدریس خود را جهت پیشرفت و رشد دانش آموزان به صورت محتوای آموزشی ارائه دهند که یکی از این جشنواره ها، جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری است.

وی افزود: تمامی معلمان دوره متوسطه اول در تمامی مدارس که علاقه‌مند به ارائه پیشنهادات خود برای ایده پردازی و ارائه روش‌های تدریس نوین هستند می‌توانند راهکار‌های خود را در این جشنواره ارائه دهند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف آموزش و پرورش کشور بر آن است تا از طریق برگزاری جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری؛ تحولی بزرگ در شیوه آموزش به دانش آموزان ایجاد کند.

یزدانی، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را، زمینه سازی برای تولید ایده‌ها و روش‌های نو و همچنین به کار گیری برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.