شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی حمایت از حماس و مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

متن پیام قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به این شرح است:

 فریاد‌های کوبنده و رسای مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیسم در راهپیمایی باشکوه و کم نظیر اهالی غیور و ظلم ستیز آذربایجان شرقی به ویژه تبریز قهرمان نشان خشم و انزجار از کودک کشی و اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۰ سال گذشته بود.

اما امروز که طوفان انتقام از این همه جنایت سراسر سرزمین‌های اشغالی را درنوردیده و لرزه بر اندام سیاستمداران مستکبر انداخته تمام دنیای اسلام به حمایت از عملیات جبهه مقاومت برخاسته اند.

اهالی فهیم، موقعیت شناس و متدین آذربایجان شرقی که همچون همیشه در صف اول حمایت از حماس و مردم مظلوم فلسطین بودند بار دیگر نشان دادند که پای آرمان اساسی قدس شریف قاطعانه ایستاده اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از اهالی فهیم و لحظه شناس آذربایجان شرقی و تبریز قهرمان و هدایت‌های داهیانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  و حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی، جناب آقای  خرم از کلیه راهپیمایان، یکایک خواهران و برادران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولین دلسوز دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه و عموم پشتیبانی‌کنندگان این حرکت الهی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان را از ذات اقدس الهی جل و علا مسالت می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار