صنعت چرم و کفش مهمترین برند استان آذربایجان شرقی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت:صنعت کفش و چرم در آذربایجان شرقی از پیشینه درخشانی برخوردار است، لذا مدیریت ارشد استان با تمام توان از این صنعت حمایت می‌کند.

کلامی در مراسم بهره‌برداری از واحد تولید کفش ایمنی در شهرک صنعتی چالیش صنعت بستان‌آباد گفت: صنعت کفش و چرم بخشی از هویت خطه آذربایجان است و به همین دلیل نیز باید به آن توجه ویژه شود و باید توجه کنیم که فعالان اقتصادی ما تولید را بلد هستند و با اندک حمایت می‌توانند به بهترین وجه در این حوزه بدرخشند.

وی افزود: برای حفظ توان رقابت در بازار‌های داخلی و خارجی صنعت چرم و کفش نباید از فناوری‌های روز عقب‌مانده و در بخش مد نیز باید ظرافت‌های بازار‌های داخلی و خارجی در صنعت کفش تبریز مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: نتیجه‌بخشی بیشتر در این حوزه نیازمند همدلی و هم‌افزایی فعالان صنعت چرم و کفش است که انتظار می‌رود با تقویت بازاریابی در ابعاد داخلی و خارجی، شاهد ارزآوری صنعت چرم و کفش تبریز باشیم.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز ملی روستا برگزار شدو واحد تولید کفش فولادپا با بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی مستقیم ۱۸ نفری و غیرمستقیم ۴۰ نفری افتتاح شد.

برچسب ها: کفش ، صنعت ، واحدتولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار