دومين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات مواد اوليه و محصولات کيف و کفش و چرم امروز در تهران گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد در باشگاه خبرنگاران، دومين نمايشگاه بين المللي ماشين ‌آلات مواد اوليه کيف و کفش و صنايع وابسته empex امروز در هتل المپيک تهران گشايش يافت .

برپايه اين گزارش اين نمايشگا از امروز تا 5 مهر ماه براي علاقمندان داير مي باشد.

اين گزارش مي افزايد؛ شجري رئيس اتحاديه کفاشان دست دوز ايران در مراسم افتتاح اين نمايشگاه با بيان اينکه تقاضا براي شرکت در نمايشگاه empxنسبت به سال گذشته 100 درصد رشد داشته اظهار داشت: هم اکنون 110 شرکت توليدي و صنعتي در اين نمايشگاه حضور دارند و همچنين صنعتگران نيز از کشورهاي ايتاليا، ترکيه و آلمان  در اين نمايشگاه شرکت کرده اند.

وي افزود هدف از برپايي اين نمايشگاه آشنايي صنعتگران با آخرين فن آوري هاي روز مي باشد و اينکه بايد در ساختار سنتي توليد و عرضه کفش تغييرات جدي صورت گيرد.

وي با تاکيد بر دانش محور بودن توليد کيف و کفش در کشور گفت: بايد صنعتگران ايراني در بخش کيف و کفش طريقه استفاده صحيح از مواد اوليه را بياموزند و اينکه چگونه استفاده بهينه از ماشين آلات توليد داشته باشد.

وي اظهار اميدواري کرد: رشته کارشناسي توليد کفش در دانشگاه ايجاد شود تا به دانش محور شدن توليد کمک شود.
وي ادامه داد: در ايننمايشگاه از تجار ترکيه روسيه پاکستان امارات گرجستان و هند دعوت شده تا با بازديد از اين نمايشگاه زمينه عقد قراردادهاي دو جانبه ميان ايران و اين کشورها هر چه بيشتر فراهم شود.

شجري با اشاره به عدم مديريت و وجود نابساماني ها در صنعت کفش کشور گفت: اين مسائل منجر به بروز مشکلات بزرگي براي توليدکنندگان اين صنف شده که البته ما اميدواريم اين مشکلات با برنامه ريزي ها و اعمال سياست هاي کارشناسي شده از سوي دولت تدبير و اميد کاملا برطرف شود.


برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت ، کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار