دبیرکانون هما هنگی صنعت چرم ایران گفت: مشهد در این زمینه در ابتدای راه است و باید تلاش بیشتری از سوی فعالان صنعت کفش صورت بگیرد تا درگیر برندسازی و مشکلات مربوط به آن نشود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، فریبا شیروانی در نشست خبری برندسازی را یکی از نیازهای صنعت کفش ایران عنوان کرد و افزود: استفاده از مشاوران سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط تمامی مدیران نمایشگاههای بین المللی و فراهم کردن امکان بازدید مسئولان استانی و کشوری از نمایشگاه های چرم و کفش ایران از جمله برنامه های حمایتی برای توسعه صنعت کفش کشور است/س 


برچسب ها: برند ، نیاز ، صنعت ، کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.