مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست امسال، به طور متوسط روزانه بیش از ۶۵۰ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست امسال، بیش از ۱۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در محور‌های ارتباطی استان تردد داشته اند.

وی اضافه کرد: تردد در جاده‌های ارتباطی استان در نیمه نخست امسال حدود ۲۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مدت محور‌های ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ارومیه بیشترین تردد خودرو را داشته است.

به گفته دست نشان، در نیمه نخست امسال، خودرو‌های سواری و وانت بار با بیش از ۱۱۰ میلیون تردد بیشترین سهم تردد در محور‌های ارتباطی استان را از آن خود کردند و خودرو‌های سنگین با ۱۱ میلیون و ۳۰۰ تردد و اتوبوس با ۷۲۷ هزار تردد در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

آذربایجان‌غربی حدود ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که افزون بر سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از آن، جاده‌های فرعی، اصلی و بزرگراهی بوده و بخش عظیمی نیز توسط تردد شمار‌ها رصد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.