معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش ۶۲ درصدی تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی در مدت سپری شده از تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رسول زاده  معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:از بیست و پنجم اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰هزار دستگاه خودرو در جاده‌های آذربایجان شرقی تردد کرده اند.

او گفت: با  وجود محدودیت‌های کرونایی، آمار تردد در جاده‌های آذربایجان شرقی خیلی بالاست به گونه‌ای که تنها در روز سوم فروردین ماه  امسال ۶۳۲ هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه در محور‌های ارتباطی این استان تردد کرده اند.

او افزود: این در حالی است که این رقم در روز سوم فروردین پارسال ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه بود و افزایش ۱.۱ برابری را نشان می‌دهد.

رسول زاده  گفت: از بیست و پنجم اسفند پارسال تا سوم فروردین ماه پارسال سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های آذربایجان شرقی تردد کرده بودند که نشان دهنده افزایش ۶۲ درصدی است.

او گفت: روز سوم فروردین امسال آمار ورودی وسایل نقلیه به آذربایجان شرقی ۵۴ هزار و ۲۴۸ وسیله نقلیه و خروجی از استان آذربایجان شرقی  ۴۹ هزار و ۹۲۶ دستگاه بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار