مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال ۲۰۲ میلیون و ۱۱۶ هزار تردد خودرو یی در محور‌های مختلف استان آذربایجان‌شرقی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیزاده  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:در ۱۱ ماهه نخست امسال ۲۰۲ میلیون و ۱۱۶ هزار تردد خودرو یی در محور‌های مختلف استان آذربایجان‌شرقی ثبت شده است و این آمار  از ۸۲ دستگاه ترددشمار نصب شده در محور‌های مختلف آذربایجان شرقی به دست آمده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد کاهش یافته است.

او گفت: از کل تردد ثبت شده ۱۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

علیزاده محور‌های رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با ۳۴ میلیون و ۳۸۴ هزار، تبریز - صوفیان با ۱۶ میلیون ، ۱۸۹ هزار و آذرشهر-ایلخچی با ۱۰ میلیون و ۴۶۴ هزار و محور بناب - مراغه با چهار میلیون و ۷۱۷ هزار تردد را پرترددترین محور‌های آذربایجان شرقی در ۱۱ ماهه نخست امسال اعلام کرد.

او گفت: محور‌های بناب - مراغه، ملکان - بناب، مراغه - بناب و مرند - صوفیان دیگر محور‌های پرتردد آذربایجان شرقی در این مدت بوده اند.

علیزاده افزود: در حال حاضر مرکز مدیریت اطلاعات و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با ۲۴ دوربین نظارت تصویری ۸۸ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال، هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر و ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محور‌های مختلف  تردد در جاده‌های استان را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار