با حضور مدیر عامل بنیاد علوی کشور چند طرح خدماتی و عمرانی در بخش‌های ذلقی و ززو ماهرو الیگودرز کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به خدمات این بنیاد در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی گفت: در سال آینده برای رشد و توسعه این دو بخش شهرستان الیگودرز برنامه‌های بسیار خوبی را پیش بینی کرده ایم.

وحید خاوه‌ای گفت: در حال حاضر ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی در در این شهرستان در دستور کار داریم که تاکنون ۱۰۰ واحد کامل شده و مابقی نیز تا خرداد سال آینده تکمیل خواهد شد.

خاوه‌ای گفت: تا کنون بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو بخش محروم الیگودرز در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی هزینه شده است.

 فرماندار شهرستان نیز گفت: همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به بنیاد علوی برای اجرای این طرح‌ها بسیج شده اند.

ایمان خسروی با اشاره به انتخاب دوبخش ذلقی و ززوماهرو بعنوان پایلوت محرومیت زدایی بنیاد علوی گفت: این دو بخش در زمینه‌های مسکن، زیر ساخت ها، فرهنگی وعمرانی دارای مشکلاتی هستند که در حال تلاش برای رفع آن‌ها هستیم.

مسئول بنیاد علوی الیگودرز نیز گفت: با حضور مدیر عامل بنیاد علوی، طرح‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی و خدماتی با اعتیاری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در دو بخش زلقی و زز و ماهرو کلنگ زنی شد که سهم بنیاد ۶۵ میلیارد ریال و دیگر دستگاه‌های مرتبط ۶۰ میلیارد ریال خواهد بود.

سرلک گفت: همچنین چندین طرح در زمینه ساخت خانه عالم، کانال‌های برسانی کشاورزی، آبرسانی، آسفالت و ساخت مکان‌های خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که سهم بنیاد از این هزینه‌ها بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان است.

 

برچسب ها: افتتاح ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.