یکی از پرسنل نیروی انتظامی هرمزگان تمام هزینه‌های بیمارستان یک تبعه خارجی را پرداخت کرد.

یکی از پرسنل نیروی انتظامی هرمزگان در کاری خیرخواهانه و انسان دوستانه تمام هزینه‌های بیمارستان یک تبعه خارجی را پرداخت کرد که واکنش‌های مثبتی در فضای مجازی به دنبال داشته است.

در فیلم دوربین‌های مداربسته بیمارستان شهید محمدی که در فضای مجازی منتشر شده است پرسنل نیروی انتظامی همه هزینه‌های بیمارستان این بیمار را پرداخت می‌کند.

همچنین در این تصاویر دیده می‌شود که پرسنل نیروی انتظامی وسایل مورد نیاز بیمار را برای او تهیه می‌کند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی هرمزگان با تایید فیلم منتشر شده گفت: این پرسنل نیروی انتظامی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مشغول به فعالیت بوده است بعد از اینکه یک تبعه خارجی از او درخواست کمک می‌کند وی همه هزینه‌های بیمارستان این بیمار را پرداخت می‌کند.

موسی عرب افزود: به دستور فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان در جلسه‌ای ویژه از این پرسنل نیروی انتظامی قدردانی می‌شود.

این پرسنل نیروی انتظامی نیز گفت: در تاریخ ۱۶ تیرماه امسال یک تبعه کشور افغانستان در بیمارستان از من درخواست کمک کرد و من هم طبق حس انسان دوستانه این کار را انجام دادم.

سیدمحمد موسوی افزود: این شخص از من درخواست کرد تا به وی کمک کنم که به کشور خود برگردد من نیز او را با ماشین شخصی به اردوگاه اتباع خارجی رساندم تا به کشور خود برگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
هزاران آفرین???