پلمب یک مرکز لیزر درمانی غیر مجاز در سیرجان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: با توجه به وصول گزارش‌های مردمی و بازرسی ماموران این دانشکده، یک مرکز لیزر درمانی غیر مجاز پلمب شد.

نصرالله پور گفت: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی، زیبایی و... الزاما به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند مراجعه کنند و البته این مجوز بایستی در معرض دید عموم قرار گرفته باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود: طبق قوانین وزارت متبوع، فقط متخصصان پوست و جراحی پلاستیک و پزشکان عمومی دارای گواهینامه معتبر که اطلاعات کافی در مورد پوست و مو دارند، می‌توانند در این حوزه مداخله درمانی داشته باشند و ضمن حضور پزشک بر بالین بیمار از دستگاه‌های لیزر استاندارد استفاده کنند.

او تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم افرادی با کمترین سطح دانش و حتی در آرایشگاه ها، در این حوزه ورود و گاهی آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد می‌کنند.

نصرالله پور افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمان را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش و یا از طریق شماره تلفن ۳۱۲۹۶۸۰۰ داخلی ۳۱۲ به اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار