نجفعلی گفت: براساس آمار ظرف مدت ۹ روز اخیر بیش از ۴ هزار تماس و ۵ هزار پیامک در مرکز مدیریت تماس ثبت شده است.

سمانه نجفعلی، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل قرارگاه مردمی اربعین قم اظهار کرد: خادمان قرارگاه مردمی اربعین مانند سال‌های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به زائرینی هستند که در قم حضور می‌یابند.

او افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده می‌شوند، در تلاش هستیم حضور آن‌ها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آن‌ها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.

نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در این مرکز تمامی به تمامی نیاز‌های زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روز‌های اخیر تماس‌های مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت‌نام موکب، اطعام و... داشته‌ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده‌اند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و براساس آمار ظرف مدت ۹ رز اخیر، بیش از ۴ هزار تماس و ۵ هزار پیامک در مرکز ثبت شده است.

او اشاره کرد: زائرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آن‌ها ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.