رییس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین از زائران حسینی خواست که حتما دقت کنند که در گذرنامه‌های آن‌ها مهر ورود و خروج ثبت شود.

سردار محمد شرفی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مرز‌های شش گانه کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده اند، گفت: موج بازگشت زائران آغاز شده و تا روز گذشته حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته اند.

وی با بیان این که رفت و آمد زائران از مرز‌های کشور به صورت طبیعی و روان در جریان است، گفت: شروع بازگشت موج زائران به کشور، خبر خوبی است و این نشان می‌دهد که زائران زمان خود را برای انجام این سفر مدیریت کرده اند و این زمینه را فراهم کرده اند که سایر زائران نیز در این مراسم شرکت کنند.

رییس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه ما طرح‌های انتظامی خود برای بازگشت زائران به کشور را آغاز کرده ایم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در محور‌های مواصلاتی مرز‌ها ترافیک سنگینی را شاهد بودیم، ولی امسال به خاطر اقدامات انجام شده در حوزه جاده ای، خوشبختانه رفت و آمد زائران با سهولت بیشتری در حال انجام است.

شرفی با بیان اینکه پارکینگ‌ها در پایانه‌های مرزی در حالی خالی شدن است، ادامه داد: از زائران می‌خواهیم که در مسیر بازگشت به شهر‌های خود در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رییس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در جاده‌ها را نسبت به سال گذشته شاهد بوده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
لطفا پیگیری کنید علت اینکه بلیت اتوبوس بین شهری وجود ندارد چیست گرفتار شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
برگردی به آغوش ملت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
مرز مهران و خسروی و چذابه را تا نجف چهار خطه کنید از مسولان هر دو کشور میخواهیم فراموشکار نباشند و خادم باشند و این خط‌ها و مسیرهای خوب را بسازند واین خود نوعی خدمت و خادمی است
Romania
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
گذر گاهی نمونده همه جای کشور بخاطر ورود به مهران بسته شده ترمینالها بلیط صادر نمیکنن میخواهی بری شهرستان میگی بلیط مسخره ات میکنن میگن کل کشور را مسدود کردن بابا چرا به فکر مردم بدبخت نیستین من میخواستم برگردم سرکارم تو بندر بلیط ندادن ومیگن تا مردم برن وبرگردن بلیط نیست مردمو به زور دارین نیفرستین عراق که چی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
بنده به نوبه خودم از نیروی انتظامی مستقر در مرز مهران کمال تشکر و قدردانی را دارم بابت سرعت عمل و رفتار خوب با زوار اربعین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
این نوع مدیریت خوب اربعین نشان میدهد که مسئولین اگر بخواهند میتوانند در بقیه حوزه ها نیز اینگونه عمل کنند ولی ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
ما که به شخصه دیدیم یکی از مامورهای عراقی مهر خروج یکی از همراهامون رو نمیزد و وقتی ازش به عربی پرسیدیم مشکل چیه، جواب داد مشکلی نیست.
باز شکر خدا همراه ما احتیاط کرد و رفت یه گیت دیگه و مهر خروجش رو زد.
آخرش هم نفهمیدیم چرا مهرش رو نمیزد و می‌گفت مشکلی نیست برو...
آخرین اخبار