مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوران شرکت ما سکوی گردشگری ارتباط مترجم با مسافر را با به روزترین فناوری روز دنیا بومی کرده اند.

حمیدرضا گودرزی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره سکوی گردشگری ارتباط مترجم با مسافر گفت: شرکت ما در حوزه گردشگری با کمک هسته تکنولوژی ارتباطات صوتی، تصویری، متن و فایل امکان برقراری ارتباط بین مسافران و مترجمان را فراهم می‌کند. مسافرانی که به صورت تجاری، زیارتی و یا تفریحی به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند، می‌توانند از این پلتفرم مترجمی به صورت همزمان استفاده کنند.

او افزود: مسافران می‌توانند زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست مترجم همزمان داشته باشند. مزیت این مدل به جای استفاده از سیستم‌های ترجمه کامپیوتری، فهم تجاری، درک لهجه و ارتباط ساده‌تر با مترجمین است. این پلتفرم با ارائه خدمت ترجمه همزمان به زائرین در ارتباط برقرار کردن با دیگر زائرین عرب زبان و انگلیسی زبان کمک می‌کند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: پلتفرم‌هایی که در بستر گردشگری فعالیت می‌کنند، به حمایت ویژه جهت پیشبرد سیاست‌های دولت نیازمند هستند. با توجه به مشکلات زیرساخت گردشگری و توانمندی شرکت‌های نوآور، فناور و خلاق تامین نیاز‌های اولیه همچون سرور، اینترنت و ... را می‌توان از اولویت‌های حمایتی دانست.

او تصریح کرد: این پلتفرم با استفاده از به روزترین زبان‌های برنامه نویسی دنیا نوشته شده و به صورت بومی توسط نخبگان ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار