زیارت اربعین به توسعه فضای فرهنگی عراق کمک می‌کند

رییس سازمان الحشد الشعبی در سخنانی گفت: زیارت اربعین موجب گسترش فضای فرهنگی و جذب متخصصان این زمینه در جامعه علمی و فرهنگی عراق می‌شود.

فالح الفیاض، رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در نخستین همایش بسیج علمی پزشکی که به همت این سازمان و با همکاری وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی و وزارت بهداشت و درمان عراق و دانشگاه‌های وارث الانبیا و الزهرا این کشور برگزار شد بر نقش زیارت اربعین در توسعه فضای علمی و فرهنگی عراق تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌ها به طور دائم مثمرثمر هستند، تاکید کرد: برگزاری مراسم اربعین در عراق به تبادل فرهنگی و علمی این کشور با ملت‌های همسایه و ارتقای جامعه علمی و فرهنگی عراق کمک می‌کند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در این همایش همچنین آمادگی این سازمان را برای حمایت از فعالیت‌ها و رویداد‌های علمی در کربلای معلی با مدیریت و تحت نظر استانداری، مراکز علمی و عتبات عالیات اعلام کرد.

الفیاض گفت: این کنفرانس، اولین بذری است که رشد خواهد کرد و بخش‌های دیگر را دربرخواهد گرفت.

این همایش با هدف ارتقای سطح هماهنگی بین موکب‌هایی که خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند با دستگاه‌هایی که کار‌های فنی و لجستیکی را سازماندهی و حمایت می‌کنند و همچنین فعال سازی تحقیقات علمی در این زمینه، برگزار شد.

برچسب ها: عراق ، حشد الشعبی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
دقیقا امروز عراق در نوک قله پروژه جنگ تمدن ها قرار دارد و استقبال کم نظیر مردم عراق از زوار امام حسین آن هم بدون هیچگونه چشم دستی مادی در برابر چشم کور رسانه های گروهی خارجی نشان از شکست پروژه مرحوم ساموئل هانتینگتون در اعلام جنگ تمدن ها دارد
آخرین اخبار