مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۶ پرواز فوق‌العاده برای شهرهای اهواز، ایلام و کرمانشاه برقرار شده است.

حسام قربانعلی گفت: تا به امروز  حدود ۶۰درصد پروازها را در واقع در وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فروش رفته است.

به گفته سخنگوی ایران ایر در این شرایط همچنان نسبت به ظرفیت و تخصیص ظرفیت به صورت مقطعی در وب سایت ایران ایران  به صورت روزانه در حال اقدام هستیم و در واقع فرایند فروش ما همچنان ادامه دارد.

او می گوید: از تاریخ ۲۷ مرداد  تا به امروز  حدود ۶ هزار مسافر  در مسیر نجف به فرودگاه امام خمینی و بالعکس جابه جا شده اند.

قربانعلی گفت: روز گذشته ۱۳ پرواز فوق العاده از حضرت امام برای نجف برنامه ریزی شد که بالغ بر ۶۵۰۰ صندلی تخصیص پیدا کرده  است.

او گفت:  از اصفهان پرواز ها برقرار شده و به زودی  از شیراز و زنجان هم این پرواز ها  انجام خواهد شد.

قربانعلی گفت: تعداد پرواز قابل توجهی هم به صورت فوق العاده در مسیر تهران به اهواز،مشهد به اهواز و شیراز به اهواز هم برای آن دسته عزیزانی که تمایل دارند از مرزهای جنوب غربی وارد کشور عراق شوند بصورت زمینی آن هم برنامه ریزی شده و همچنین مرزی غربی ما از طریق کرمانشاه و ایلام هم تعداد پرواز قابل توجهی در هفته گذشته برقرار شده است.

او گفت ۱۶پرواز  فوق العاده  که شامل  ۶پرواز به سمت ایلام و ۵پرواز به سمت کرمانشاه و سایر هم به مقصد اهواز برقرار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار