مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری از ارسال دست‌سازه‌های اعضای کانون برای اهدا به زائران اربعین خبر داد و گفت:محموله دست‌سازه‌های کودکان به مرز ارسال شد.

حجت الله آسمند گفت: ۹۰۰ نفر از اعضای کانون استان با همکاری مربیان و کارشناسان کانون دست ساخته‌های خود از جمله سنجاق سینه، گیره و گل سر، قاب‌های گچی و عروسک‌های کوچک را تهیه و برای میهمانان کوچک امام حسین (ع) ارسال کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به تهیه ۱۰۰ بسته فرهنگی اشاره کرد و گفت: سازه و بسته هدیه توسط کودکان و نوجوانان استان در راستای پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین تهیه شده است.

آسمند افزود: اعضای کانون و خانواده‌های آن‌ها علاوه بر تهیه و آماده کردن دست سازه‌ها، هدایای نیز برای اهدا به کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین تهیه و بسته‌بندی کردند تا در مسیر‌های راهپیمایی توزیع شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: این دست سازه‌ها شامل سربند میهمانان کوچک امام حسین (ع)، عروسک، گیره روسری، گل سر، کتاب، نوست‌افزار، کاردستی‌‎های دست ساز سبک و کاربردی است که با شعار میهمانان کوچک امام حسین (ع) به مسافران کوچک پیاده روی اربعین اهدا خواهد شد.

آسمند از اعزام گروه سفیران و همچنین داوطلبان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و گفت: این گروه‌ها برای حضور در موکب‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای میهمانان کوچک اعزام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار