اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی، ادبی، هنری به مناسبت هفته کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی، ادبی، هنری به مناسبت هفته کودک در استان خبر داد.

حجت‌الله آسمند، از اجرای ۲۲۰ برنامه فرهنگی، ادبی، هنری به مناسبت هفته کودک در استان خبر داد و گفت: شعار امسال هفته‌کودک «کودکی بهتر، زندگی بهتر» است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته کودک، ادامه داد: جشن ویژه‌ی هفته کودک روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه و با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، محیط زیست، دادگستری، هلال احمر و آموزش و پرورش در پارک ملت برگزار و آثار کودکان به نمایش گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کانون‌های پرورشی و فکری استان چهارمحال و بختیاری افزود: عضویت رایگان برای کودکان و نوجوانان در کانون‌های سراسر استان، تجلیل از فرزندان شهدای سلامت، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت اجتماعی و ... از دیگر برنامه‌های هفته کودک است.

 وی اضافه کرد: کتاب‌های مراکز کانون‌های پرورشی و فکری هر چند سال یک بار به روزرسانی و کتاب‌های فرسوده، از کتابخانه‌ها خارج و کتاب‌های متناسب با نیاز روز جایگزین می‌شود.

آسمند توضیح داد: امسال حدود ۸ هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون در استان اضافه می‌شود که عمده این کتاب‌ها مذهبی و دینی است.

وی گفت: ۲۱ مرکز ثابت در نقاط مختلف و چهار مرکز سیار به منظور اجرای عدالت در مناطق محروم استان به علاقه‌مندان کتاب ارائه خدمت می‌کند و یک کتابخانه پستی برای افرادی که هیچ گونه دسترسی به این مراکز ندارند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: فعالیت کتابخانه پستی به این صورت است که از بین افرادی که به مراکز ثابت و سیار دسترسی ندارند، عضوگیری و بعد از ارتباط با مربی کتاب به صورت رایگان برای اعضا ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار