رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: اعزام بیش از ۴۰۰ دانشجوی استان برای حضور در پیاده‌روی اربعین امسال پیش بینی شده است که اولویت با سفر اولی‌هاست.

علی قاسم‌زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با اشاره به ظرفیت دانشجویی برای حضور در پیاده‌روی اربعین امسال گفت: اعزام ۴۰۰ الی ۵۰۰ دانشجو از استان قزوین را هدف‌گذاری کردیم و امیدواریم استقبال مناسبی در این بین صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: این دانشگاه رسالت فراهم کردن مقدمات سفر امن و معنوی دانشجویان را در پیاده‌روی بزرگ اربعین در قالب دو کاروان دختران و پسران به شکل مجزا بر عهده دارد.

وی از اختصاص کمک هزینه سفر اربعین به دانشجویان خبر داد و گفت: برای حضور دانشجویان در پیاده‌روی اربعین، دو میلیون تومان تسهیلات به هر دانشجو تخصیص می‌یابد.

قاسم زاده ادامه داد: همکاران بسیج دانشجویی در عراق و محل‌های ورودی و خروجی زائران اربعین حسینی، محل‌های استراحت، بسته‌های تبلیغاتی و تیم حفاظت را آماده کردند تا بتوانند کاروان زیارتی جوان، پویا و بی‌دغدغه به ویژه برای دختران اعزام کنند.

وی گفت: برای اولین بار در سال گذشته، اتوبوس جداگانه برای اعزام کارکنان و اعضای هیات علمی به کربلای معلی اختصاص داده شد و این امر در سال جاری پیش‌بینی شده است.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) افزود: کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با هزینه شخصی خود می‌توانند در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند و دانشگاه خدمات رفاهی آن‌ها را پشتیبانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار