گودرزی گفت: امیدوارم در چند ماه آینده و قبل از پایان سال صندوق پوشش ریسک با حمایت سازمان بورس و اوراق بهادار در بورس تهران آغاز به کار کند.

گودرزی مدیر عامل بورس تهران گفت: دو قول داده شده بود یکی این که شروع به کار بازار سرمایه گذاری حرفه‌ای را در بورس تهران شاهد باشیم که این ابلاغ شده است مبحث بعدی در خصوص صندوق پوشش ریسک بود.

او در ادامه بیان کرد: کار‌های صندوق پوشش ریسک نیز در سازمان بورس انجام شده است قول راه اندازی تا پایان سال را داده ام امیدوار هستیم طی چند ماه آینده سازمان بورس مجوز‌های لازم را بدهد و بورس تهران به همراه نهاد مالی که کار‌های اجرایی را بر عهده دارد به شدت پیگیر این مسئله هستند. امیدوارم در چند ماه آینده و قبل از پایان سال صندوق پوشش ریسک با حمایت سازمان بورس و اوراق بهادار در بورس تهران آغاز به کار کند.

او گفت: در نهایت قبل از پایان سال شاهد فعالیت صندوق پوشش ریسک در بورس تهران خواهیم بود.

مدیر عامل بورس تهران در خصوص اهمیت صندوق‌های پوشش ریسک گفت: این صندوق نیاز افراد علاقمند به فعالیت در بازار‌ها با ریسک بالا با رعایت الزامات آموزشی و پذیرش سطح ریسک بالاتر را پوشش می‌دهد نکته دیگر، اما به سبب این که صندوق پوشش ریسک را افراد متخصص اداره می‌کنند قطعا در فرآیند‌های تصمیم گیری دقیق‌تر از فردی که خودش می‌خواهد تصمیم گیری کند عمل خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار