نشست مشترک مدیر صدا و سیما و آموزش و پرورش استان به منظور هماهنگی برای پوشش مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه با مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران)، بیستم مرداد تا سوم شهریور میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 
حسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه رسانه ملی ظرفیتی بسیار مهم برای ذائقه سازی و تعمیق و ترویج مبانی ورزش برای جوانان و نوجوانان و ورزش همگانی است افزود: انتظار می‌رود آیین افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات از شبکه استانی دنا و سایر شبکه‌ها پخش و گزارش‌های خبری خوبی نیز تهیه شود.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: همواره تعامل مثبتی بین صدا و سیما و آموزش و پرورش برقرار بوده و این مرکز همانند گذشته در زمینه پوشش برنامه‌های آموزش وپرورش به ویژه مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور اهتمام ویژه‌ای دارد.
 
امیر رئوف بر حمایت صدا و سیما از دستگاه مهم آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: پیوند آموزش و پرورش و رسانه امری راهبردی است که با توجه به تاثیرگذاری آموزش وپرورش در تربیت نسل‌های آینده به توسعه و بالندگی جامعه کمک می کند.
 
وی بر آمادگی رسانه ملی برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف تاکید کرد. 
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اینکه برای نخستین بار کهگیلویه و بویراحمد میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست که میزبانی شایسته برای این دوره از مسابقات باشیم.
 
کرمی افزود: ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در استان برای این مسابقات انتخاب شده اند. 
 
وی به پیامد‌های مطلوب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری این میزبانی ادامه داد: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها میزبان شایسته‌ای برای دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.