مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد از جذب ۲۷۷ نفر پس از انجام فرایند مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آموزگاران ابتدایی و استثنایی خبر داد.

حسنعلی عزت خواه در بازدید از کانون‌های مصاحبه آزمون استخدامی آموزش وپرورش با بیان اینکه خوشبختانه فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی با حضور ۸۲۳ داوطلب از ۲۹ تیرماه آغاز شده است گفت: پیش بینی می‌شود تا ۱۱ مرداد پایان برسد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: تعداد ۵ کانون در قالب ۱۰ گروه ارزیابی فعالیت دارند که در هر گروه روزانه ۶ داوطلب ارزیابی و مصاحبه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه انتخاب ارزیابان در هر گروه به صورت تصادفی و همه امور بر اساس کد شناسایی داوطلب و ارزیاب انجام می شود ادامه داد: از مجموع ۸۲۳ داوطلب ۵۰۲ نفر آقا و ۳۲۱ نفر زن است که بعد از پایان فرایند مصاحبه تخصصی و ارزیابی حرفه‌ای، ۲۷۷ نفر جذب آموزش و پرورش می شود.

عزت خواه نقش معلم در تربیت نسل‌های آینده را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تغییر فرایند مصاحبه در آزمون اخیر منجر به گزینش معلمانی توانمند، خلاق، اثربخش و تحول آفرین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.