معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:در طرح اسکان تابستانی مسافران فرهنگی ۲۵ مدرسه در این استان برای میهمانان پیش بینی شده است.

ایمان سبحان نژاد گفت: در طرح اسکان تابستانی ۱۸۲ کلاس درس در شهرستانهای بویراحمد و دنا برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده که این کلاس‌های درس ظرفیت پذیرش روزانه ۹۱۰ نفر در قالب ۱۸۲ خانوار را دارد.
 
معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۱ مدرسه شامل ۱۵۷ اتاق در شهرستان بویراحمد و ۴ مدرسه شامل ۲۵ اتاق در شهرستان دنا برای اسکان مسافران تابستانی در نظر گرفته شده است.
 
سبحان نژاد با بیان اینکه اولویت پذیرش در اقامتگاه های آموزش و پرورش با فرهنگیان است، اضافه کرد: در صورت وجود ظرفیت خالی امکان اسکان دیگر مسافران تابستانی نیز در مدارس وجود دارد.
 
معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایگاه‌های تابستانی تا ۱۵ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران هستند.
 
سبحان نژاد با بیان اینکه در تابستان سال گذشته بیش از ۷ هزار نفر در تعطیلات تابستان در مدارس و مراکز رفاهی کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شدند، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش اسکان مسافران تابستانی در مدارس این استان باشیم.
 
مسئول هماهنگی طرح ستاد اسکان تابستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسافران تابستانی در شهرستان بویراحمد می توانند در زمان اداری به واحد تعاون اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، واقع در بلوار ارم و در زمان غیراداری به دبیرستان زینبیه واقع در خیابان شهید قدوسی(دادگستری قدیم) مراجعه کنند.
 
حسن اوحدی افزود: مسافران تابستانی در شهرستان دنا نیز به آدرس: شهر سی سخت، خیابان مطهری، اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا مراجعه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.