رییس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان این استان در رقابت‌های فوتسال دانش آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) کشور مقام برتر را کسب کردند.

حسین دولت دوست گفت: روز جمعه ۱۳ مرداد در سالن پوریای ولی شهر شیراز دو تیم فوتسال دانش آموزان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و مازندران در بازی نهایی این مسابقات به مصاف هم رفتند که فوتسالیت‌های هم استانی مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کردند.
 
رییس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در نیمه اول این بازی ۲ بر صفر به سود مازندران به پایان رسید که با تلاش بازیکنان و راهنمایی مربیان، بازی با نتیجه نهایی ۵ بر ۲ به نفع دانش آموزان هم استانی تمام شد.
 
وی یادآور شد: تیم فوتسال دانش آموزان هم استانی در بازی‌های مقدماتی همین رقابت ها، در چهار بازی قبل با اقتدار حریفان خود را شکست دادند.
 
بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر با نیاز‌های ویژه کشور که از دهم مردادماه به میزبانی شیراز آغاز شده، تا ۲۰ مرداد در در این شهر با حضور یک هزار دانش‌آموز کم توان ذهنی و سندروم داون از سراسر کشور ادامه دارد.
 
در این مسابقات دانش آموزان پسر در رشته‌های دو و میدانی، فوتسال وگوی رانی رقابت می‌کنند و دختران نیز در رشته‌های تنیس روی میز، گوی رانی و دو و میدانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.