قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۴۲ هزار وعده غذای گرم به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

عبدالهی قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در قالب پویش احسان و اطعام حسینی تاکنون با فعالیت ۲۶ آشپزخانه در استان، ۴۲ هزار وعده غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و همچنین ۶۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و به نیازمندان اهداء شده است.

او افزود: پویش مردمی احسان و اطعام حسینی با همکاری خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی و با هدف گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

عبدالهی گفت: مردم استان می‌توانند نذورات خود در ماه‌های محرم و صفر را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان در این پویش مشارکت کنند.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پیش بینی کرد تا پایان این پویش ۸۰۰هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار بسته غذایی به دست نیازمندان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار