رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد از بررسی مطالبات و مشکلات اتحادیه صنفی مصالح ساختمانی در نشست با اعضای این اتحادیه خبر داد.

محمود حبیبیان در این نشست ضمن اعلام حمایت از همه اعضای اتحادیه مصالح ساختمانی و کل کسبه زیرپوشش اتاق اصناف اظهار داشت: ما برای حل دغدغه اهالی پرتلاش اتاق اصناف تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: هم اکنون ۵۴ هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری و ۱۸ هزار واحد نیز در شهرستان شهرکرد فعال است.

حبیبیان اضافه کرد: همکاری، هم‌افزایی و همدلی میان اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی برای پیشبرد اهداف مورد نظر ضرورت دارد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته طی روز‌های مشخصی مشاوران حقوقی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و... با حضور در اتاق اصناف به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند تا گوشه‌ای از مشکلات واحدهای صنفی رفع شود.

حبیبیان اظهار داشت: مشاورین مالیاتی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل اتاق اصناف شهرکرد حضور به عمل می‌رسانند تا به صورت رایگان به اصناف خدمات مشاوره ای ارائه دهند.

وی تصریح کرد: دوشنبه‌های هر هفته مشاوران سازمان تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روز‌های پنج شنبه نیز وکلای پایه یک جهت ارائه مشاوران حقوقی به اصناف در اتاق اصناف شهرستان شهرکرد حضور دارند.

حبیبیان با اشاره به تشکیل کمیسیون طرح شکایت از اصناف متخلف در شهرکرد، ادامه داد: افراد می‌توانند هرگونه شکایت از واحد‌های صنفی را در این کمیسیون مطرح نمایند تا طی ۲۴ ساعت به آن رسیدگی شود.

گفتنی است؛ مطالبات و مشکلات اتحادیه صنفی مصالح ساختمانی با حضور رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد، هیئت رئیسه و اعضای اتحادیه صنفی مصالح ساختمانی، آقایان معتمدی و عالی‌پور نماینده سازمان امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری و آقای نریمانی دادستان این سازمان در محل اتاق اصناف شهرستان شهرکرد بررسی و پیگیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۹ تير ۱۴۰۲
این استان ظرفیت بسیار بالایی برای تولید مصالح ساختمانی ،فولاد و سیمان و کاشی و سرامیک دارد که باید از این ظرفیتها به خوبی استفاده شود