پیشرفت ۷۰ درصدی طرح توسعه مجمع امور صنفی شهرستان بروجن

فرماندار شهرستان بروجن اظهار کرد: تا کنون یک و نیم میلیارد تومان به منظور تکمیل و بهره‌برداری طرح توسعه مجمع امور صنفی شهرستان بروجن هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری بروجن در نشست با اعضای اتاق اصناف این شهرستان، نقش اتاق اصناف را در مدیریت بازار بسیار مهم دانسته و گفت: اصناف باید در جهت حفظ آرامش بازار و تأمین اقلام مورد نیاز و اساسی مردم نهایت همکاری را با اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان داشته باشند.

فتاح کرمی با بیان اینکه بازار در کنار سایر ظرفیت‌ها همانند صنعت در توسعه اقتصادی شهرستان مؤثر است افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن هیأت رئیسه جدید مجمع امور صنفی تعامل بسیار خوبی بین هیأت رئیسه و دستگاه‌های اجرایی بوجود آمده و این تعامل قطعا منجر به پیشرفت و توسعه شهرستان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


کرمی در پایان این نشست از طرح توسعه مجمع امور صنفی بروجن بازدید کرد و ضمن تشکر از فعالیت‌های هیأت رئیسه جدید گفت: این طرح بعد از ۱۲ سال بلاتکلیفی با زیربنای ۹۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح ۷۰ درصد است اظهار کرد: تا کنون ۱ و نیم میلیارد تومان به منظور تکمیل و بهره‌برداری این طرح هزینه شده است. 

فرماندار بروجن از بازاریان و اتحادیه‌هایی که در تسریع اجرای پروژه همکاری و مساعدت نمودند تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار