تخصیص ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز در بروجن

فرماندار بروجن گفت: ۱۵۴ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه‌خیز در دو محور این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

فتاح کرمی اظهار داشت: از این مبلغ ۷۲ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده بروجن به مبارکه در حوزه این شهرستان و ۸۲ میلیارد ریال به‌منظور رفع نقاط حادثه‌خیز گردنه مروارید اختصاص داده شده است.

وی افزود: تعمیر و ترمیم نقاط آسیب‌دیده محور‌های مواصلاتی شهرستان بروجن در راستای کاهش احتمال بروز سوانح ناشی از نقایص جاده‌ای با توجه به میزان بالای تردد خودرو، موافقت در خصوص تصویب احداث پل خیابان تختی جنوبی، تعیین حوزه شهری تحت مأموریت پلیس راهور و پلیس راه با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداران در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


کرمی همچنین به آغاز عملیات اجرایی و بهسازی معابر فاز یک و دو محله الهیه اشاره و اضافه کرد: برای عملیاتی شدن این طرح پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نقش مستقیم ایفا کرد.

وی یادآور شد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری و اعضای شورای اسلامی، برای تسریع در روند اجرای این طرح مشارکت بیشتری داشته باشند.

کرمی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه بروجن در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: به‌همین منظور برنامه‌ریزی، همدلی، هم‌افزایی و ارتقای تعامل بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ضروری است.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار