محدودیت‌های ترافیکی خیابان کاشانی شهرکرد در روز پنجشنبه

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در ضلع جنوبی بلوار آیت‌الله کاشانی حدفاصل میدان دهکردی تا چهارراه استانداری شهرکرد محدودیت مطلق تردد و توقف وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه تا ساعت ۲۳ اعمال می‌شود.

ایرج حسین‌پور گفت: همزمان با برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در ضلع جنوبی بلوار آیت‌الله کاشانی حدفاصل میدان دهکردی تا چهارراه استانداری شهرکرد محدودیت مطلق تردد و توقف وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه تا ساعت ۲۳ اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این محدودیت‌های ترافیکی به منظور تامین امنیت جانی عابرین پیاده و شرکت‌کنندگان در جشن بزرگ عید غدیر اعمال می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم با استقرار نیرو از چهارراه استانداری تا چهارراه نیروی انتظامی ترافیک را به صورت آرام عبور دهیم و در صورت افزایش جمعیت در این نقطه نیز محدودیت‌های تردد و توقف اعمال می‌شود.


بیشتر بخوانید


حسین‌پور اضافه کرد: همچنین کوچه‌های منتهی به خیابان کاشانی محدوده برگزاری جشن عید غدیر نیز به دلیل جلوگیری از ورود خودرو به داخل جمعیت مسدود می‌شود.

وی از مردم خواست به منظور تردد وسایل نقلیه از مسیر‌های جایگزین بلوار آیت‌الله طالقانی، بلوار شریعتی و بلوار فارابی شمال به جنوب استفاده کنند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار